woensdag 28 september 2011

Pan am en Terra Nova

Nieuwe serie Pan Am pilot.
Leuk, veelbelovend. Speelt in jaren '60 bij vliegmij. Panam. Wel en wee van stewardessen. Beetje Mad Men maar dan niet in de reclamewereld maar in de luchtvaart.

Nieuwe serie: Terra Nova
Het doet me erg denken aan Outcasts van de BBC wat ik ook niet volgehouden heb. Ook zo'n compound waar je niet buiten mag en gevaar buiten de hekken (OTG) De leider die iets te verbergen heeft, de 'wilden' erbuiten, hier de Sixes, niet te verwarren met de Sixen uit BSG ;) Qua mensen van vlees en bloed vond ik Outcasts dan eigenlijk nog beter. Het werd stopgezet na 1 seizoen van 8 afleveringen, benieuwd hoe lang dit gaat duren....
(gemakshalve gedeeltelijk overgenomen uit nl.kunst.sf+fantasy-nieuwsgroep)


1 opmerking:

  1. Aha! Pan Am is die serie waar Saskia al eerder over twitterde. Nu valt pas het kwartje. Stewardessen dus! Grappig onderwerp.

    Ik zit op Grimm en Once Upon A Time te wachten dus waag me niet aan andere nieuwe series. Wel heel leuk om jullie en hier in het bijzonder jouw ervaringen te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen