woensdag 8 augustus 2012

doctor who: Mission to the Unknown

Doctor Who 3x02: Mission to the Unknown

Een hele nare aflevering bedoeld als intro voor een komende aflevering met de Daleks. De doctor en zijn companions komen er helemaal niet in voor. (Misschien zijn ze echt even aan het uitrusten van de laatste enerverende avonturen?) In mijn versie was er ook nog een zeer zelfingenomen uitlegger aan het begin die ervoor zorgde dat mijn subs niet meer synchroon liepen. Daleks dus en in een Vargaplant veranderen  is ook geen pretje.


1 opmerking:

  1. Zo'n uitlegger had ik ook. Bij mij was het de acteur die de hoofdrol speelde in dit verhaal. Hij vertelde dat tegelijkertijd het vorige verhaal werd opgenomen dus uitrusten was er voor de Doctor en zijn companions niet bij.
    Het zeer slechte geluid en de vaak vage beelden maakten het moeilijk kijken. De opzet is denk ik wel bij mij doorgedrongen. De Daleks gaan samen met zes andere rassen/wezens het universum veroveren en beginnen met Aarde. Alleen heeft die betweter dat door en weet vlak voor zijn dood deze informatie op tape vast te leggen. Tape dateert gelijk deze aflevering enorm.
    Voordat het Dalek-geweld echter gaat losbarsten krijgen we eerst nog een geschiedenisles. Dus we hoeven ons nog even niet schrap te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen