woensdag 4 mei 2011

Stargate Universe: Comment Descend en Epilogue

Serie: Stargate Universe  2x17 Comment Descend
                                          2x18 Epilogue

Dat is het voordeel van achter lopen. Ik kon nu deze heel erg bij elkaar horende afleveringen achter elkaar kijken. En wat een prachtige aflevering die laatste. Vooral zo aan het einde van een serie die afgebroken wordt krijgen we toch een mooie epiloog. Met zelfs een moraal op het eind: Our mission is and always will be the journey itself!

2 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens! Ik zag in nksf zoveel lauwe reacties, dat ik bijna aan mezelf begon te twijfelen. Heerlijk mooi, deze dubbelaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb besloten om niet meer aan mezelf te twijfelen als ik iets mooi vind en iedereen vindt het verder niks. Maar ik ben toch blij dat ik niet de enige ben :)

    BeantwoordenVerwijderen