zaterdag 23 april 2011

Doctor Who: The Impossible Astronaut

serie Doctor Who: The Impossible Astronaut.
Lang moeten wachten maar eindelijk weer een nieuwe aflevering van doctor Who. Enerzijds zijn two-parters irritant, want we moeten een hele week op de afloop wachten, anderzijds is er het voordeel dat het eerste deel meestal een langzame opbouw heeft, dus een prettig rustig tempo zonder geren en gevlieg, wat meestal voorbehouden is aan deel 2. Dit was hier ook zeker het geval. Zelfs in de enge onderaardse gangen waar een moeilijk slot moest worden geopend, wordt intussen in alle rust door River Song verteld hoe het zit tussen haar en de doctor :)
Verder vond ik het een erg goede aflevering, spannend, geheimzinnig, geestig, en een spannende cliffhanger (waar de preview dan weer afbreuk aan doet) Het vloog om, geen tijd om op de klok te kijken.
Volgende week dus het geren en gevlieg om het af te sluiten, maar hopelijk valt het mee...

1 opmerking:

  1. Zo'n preview vlak achter het verhaal en cliffhanger ervaar ik meestal ook als zeer storend. Daardoor word ik gelijk uit het verhaal en sfeer gehaald waar ik liever nog even in had willen ronddobberen.
    Dat het tweede deel niet zondag kwam, was wel heel teleurstellend. Myepidode.com heeft me flink voor de gek gehouden en doet dat nog.

    BeantwoordenVerwijderen